العودة   منتديات العيساوية > 【ツ】 استراحة العيساوية 【ツ】 > استـخـف دمــك

قديم 24-09-2007, 05:07 PM   #1
arabe jamed
عيساوي زعيم

الصورة الرمزية arabe jamed

المعلومات الشخصية

arabe jamed عضو في طريقه للتقدم

بيقولك ثلاثة مساطيل بيحكو مع بعض , اول واحد بيقول: انا لو معايا فلوس اشترى امريكا الجنوبية , والثانى : قال وانا لو معايا فلوس اشترى امريكا الشمالية , فرد الثالث: ومين قالكم انا هبيع

واحد غبى فى الجيش القائد اعطاه اغلى قنبلة في العالم وقال له ارميها على الاعداء من فوق الجبل اللي بين الجيشين ، قام الراجل طلع على الجبل ، ولاول مرة فكر وقال القنبلة هذه غالية كثير طب ما بلدنا اولى فيها . ورماها على جيشه

وحدة تخينة كثير كثير مش عارفين يوزنوها علشان الميزان كل مرة ينكسر جابوا احدث ميزان من برة وقالوا خلص بدنا نعرف وزنها , بعد ما طلعت على الميزان اطلع ورقة مكتوب عليها " لو سمحتوا يا جماعة واحد واحد بالدور"...

شاب مش لاقي اشي يعمله نزل على الشارع ووقف تاكسي .. قال للسواق فاضي يا محترم !! قاله صاحب التاكسي ايوا فاضي .. قام قاله الشاب طب انزل اقعد معي على القهوة شوي

واحد حب يشرب سيجارة حطها في كباية

واحد كهربائي ..ابنه سخن ركبله فيوز جديد

مع تحياتي : محمد داري
arabe jamed غير متصل   رد مع اقتباس
قديم 03-10-2007, 02:14 PM   #2
**ذات العيون العسلية**
عيساوي مشارك

الصورة الرمزية **ذات العيون العسلية**

المعلومات الشخصية

**ذات العيون العسلية** عضو في طريقه للتقدم

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
مشكور كتير اخي محمد داري لى النكت.
التوقيع:
تحياتي:*ذات العيون العسلية**.

!(قبل ما افكر بروحي اخليها وافكر فيك ولو دواك جروحي اجرح نفسي واداويك)!
**ذات العيون العسلية** غير متصل   رد مع اقتباس

«     الموضوع السابق | الموضوع التالي »